מה חדש במקומי ! / #03

ביום שלישי ה - 13/10
גרסת מקומי החדשה תהיה זמינה להתקנה
לכל המשתמשים בישראל.

האפליקציה ׳מקומי׳ עם מיתוג חדש וחווית משתמש חדשה.
  • ראשית שינינו את האיות באנגלית מ‑ Mekomi ל- Mekome בשביל לחזק את ה-אני.
  • שנית החלפנו כליל את הלוגו ואת העיצוב הגראפי במראה מרענן ועדכני.
  • כמו כן הנגשנו את כל המודולים החדשים דרך האפליקציה )בדף הבא תוכלו להתרשם(:

1. יצרנו סרגל עליון המאפשר גישה מיידית לחלקי האפליקציה השונים – הפורטל הקהילתי, האלפון, ההודעות, הכלכלה הקהילתית, וקריאות שירות.

2. קידמנו את האלפון לחזית האפליקציה – כדי שלא תחפשו אותו בתוך ניהול הקבוצות. כמו כן הרחבנו אותו כך שאפשר להוסיף אנשי קשר לטלפון ישירות מהאלפון, לחייג, לשלוח הודעת טקסט, ולשלוח הודעת מייל – כל זאת בלחיצת כפתור באלפון.

3. הוספנו אזור לכלכלה הקהילתית – דף תקציב דיגיטלי, מערכת הזמנות מהכלבו ומחדר האוכל )אם קיים(, ושירותים למשקי הבית מאת משקי הקיבוצים – הלוואות למשקי בית ממשקי פיננסים, כלי רכב ממשקי ליסינג, ביטוחים אלמנטריים למשקי בית מביטוח חקלאי, ומועדון הצרכנות משקארד.

4. הוספנו גישה ישירה מהאפליקציה לפורטל הקהילתי )אם הקהילה בחרה להשתמש בפורטל מקומי(.

5. אם אתם חברים ביותר מקהילה אחת תראו עתה את ההודעות של כל קהילה בנפרד, ותוכלו לעבור בין הקהילות באמצעות סרגל קהילות חדש בתחתית המסך.

6. לשיפור קריאותּ הקבצים המצורפים להודעות - עכשיו גם במצב אופקי.

7. בנוסף טיפלנו בהרבה באגים והערות שהעליתם בעבר.

כמו כן עדכנו את תנאי השימוש ומדיניות הפרטיות בהתאם להתפתחות תקנות הגנת הפרטיות בארץ, ובעקבות מעבר האפליקציה למשק-גל מקבוצת משקי הקיבוצים. תתבקשו לאשר את תנאי השימוש ומדיניות הפרטיות בכניסה הראשונה לאפליקציה לאחר העדכון.

האפליקציה החדשה משתחררת :

כתמיד נשמח מאד לקבל את התגובות שלכם והביקורת שלכם – בטוח יש הרבה לשפר וכמו כל אפליקציה חדשה בטוח שיש באגים שלא גילינו. עזרו לנו בבקשה להביא את האפליקציה לרמת השלמות שכולנו שואפים אליה - נשמח לשמוע על כל באג שתמצאו. אתם מוזמנים לדווח על באגים בתוך האפליקציה בערוץ קריאות השירות ׳מקומי החדש׳, או במייל אל : [email protected] , או בווטסאפ או בטלפון אל 058-5050240 . כולם מגיעים לעירית סלמון היעילה והנעימה תמיד, שאין כמותה ואין עליה.
איחולי בריאות שלמה בתקופה מאתגרת זו, והרבה הנאה מהאפליקציה החדשה,

רועי שרון (מעין ברוך), מנהל מוצר ׳מקומי׳
[email protected], 052-8550555